دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » مساجد، نقش بسزایی در ارتقای امنیت محلات دارند 

فرمانده انتظامی استان:

مساجد، نقش بسزایی در ارتقای امنیت محلات دارند 

کد خبر: 9665

فرمانده انتظامی استان با اشاره به پایگاه اجتماعی مساجد در بین مردم جامعه، نقش مساجد را در ارتقای امنیت محلات و حل مشکلات و رفع دغدغه ها و نگرانی های مردم را بسیار تاثیرگذار دانست. 

رخدادشهر: سردار حميد علينقيان پور  شب گذشته با حضور در مسجد اعظم محله "سه پله" شهر اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت امام هادی (ع) و همچنین ایام فرخنده دهه ولایت و در پیش بودن عید سعید غدیر خم بیان داشت: مساجد به دلیل پايگاه اجتماعي که در جامعه دارند می توانند تاثیر بسزایی در ارتقای امنيت محلات و حل مشکلات مردم  در حوزه نظم و امنیت داشته باشند.

وي با بیان اینکه  مردم پشتوانه مستحکم نظام هستند و مشارکت مردم و حمایت و پشتیبانی آنان از طرح های پليس در برقراري نظم و امنيت پايدار تاثيرگزار خواهد بود افزود: برگزاري جلسات تعاملي در مساجد فرصتي مناسب براي ديدار و گفت‌وگوی بي واسطه بين مسئولان انتظامي و شهروندان براي پيشگيري از جرائم و ناهنجاري‌هاي اجتماعي در سطح محلات است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تلاش پلیس این است تا مردم امنیت در جامعه را با تمام وجود احساس کنند گفت: یکی از اولویت های اصلی انتظامی استان اصفهان رفع دغدغه ها و نگرانی های مردم محلات در حوزه نظم و امنیت است و برهمین اساس نیز طرح های امنیت محله محور در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی یکی از اهداف طرح‌ های امنیت محله محور را پاکسازي نقاط آلوده و دستگيري بزهکاران به ویژه فروشندگان مواد مخدر با مشارکت  مردم  عنوان کرد و گفت: طرح هاي خوبي براي کاهش سرقت ها نظیر سرقت سيم برق، سرقت خودرو و متورسيکلت و سایر سرقت ها در حال انجام است و انشاء الله  خبر های خوبی را در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

سردار علینقیان پور در ادامه  بر تداوم نشست های پلیس و مردم در سطح مساجد به منظور احصاء دغدغه های مردم در حوزه امنیت و تلاش برای رفع  آنان تاکید کرد و  اظهار داشت: مسجد داراي شأن و جايگاه عظيم اجتماعي است و با همراهي امام جماعت، معتمدين، متنقذين و ديگر اقشار محلات مي‌توان در رسيدگي به دغدغه‌هاي اجتماعي شهروندان به بهترين شكل استفاده كرد.

انتهای پیام/

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید